Thursday, March 26, 2009

Menara Berkembar PETRONAS Turut Serta!

Menara Berkembar PETRONAS turut serta dalam kempen Masa Untuk Bumi @ Earth Hour. Jadi kepada anda yang duduk di kawasan-kawasan yang punya pandangan cantik berlatarbelakangkan menara tersebut, jangan lupa rakamkan saat detik-detik lampu dipadamkan. Tidak silap saya Menara Kuala Lumpur juga turut serta dalam kempen ini.


Apa yang anda boleh buat sepanjang tempoh tersebut? Macam-macam! Anda boleh menghabiskan masa berdua-duaan dengan insan tersayang dalam suasana yang lebih romantis seperti 'candle light dinner'. Tidur pun boleh juga. Anda juga boleh kumpulkan jiran tetangga bersama-sama dan bertukar-tukar cerita dan khabar, maklumlah sibuk bekerja maka tiada masa untuk bertanya khabar maka rebutlah peluang ini.

Saya? Belum ada apa-apa perancangan lagi. Sekadar terfikir untuk mendirikan khemah dan memasang lilin atau unggun api dengan anak-anak dan isteri saya sambil menikmati makan malam dan menikmati keindahan langit ciptaan Allah.


Anda bagaimana?


Nikmatilah klip video ini - WE ARE THE WORLD, sebuah lagu yang mengajak kita mencipta masa depan yang lebih baik untuk anak-anak kita di masa hadapan.


2 comments:

chekgu Bani Hassim Thursday, March 26, 2009 8:24:00 PM  

Jom tutup lampu...!
bergelap rumah je, tapi tv still nyala...
tgh citer best tu...

Anonymous Friday, March 27, 2009 3:24:00 PM  

kite pon msh blum merancang ape2 lg

Jumlah Pelawat

About This Blog

  © Blogger template 'Blue Greens' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP