Tuesday, November 18, 2008

Maafkan Kami

Saya pohon maaf sebanyak-banyaknya.

Saya semakin jarang mengemaskini blog saya. Jika dahulu, seminggu sekurang-kurangnya 2 kali, kini seminggu sekali pun susah. Maaf sekali lagi jika anda datang ke rumah maya saya ini namun isinya kosong tiada yang baru.

Sejak akhir-akhir ini saya kurang bermaya, tidak bersemangat dan tidak berminat untuk berkongsi apa-apa. Kemaskini pun saya rasa entah apa-apa. Ada entri yang saya sudah taip, saya biarkan begitu sahaja, tidak saya terbitkan. Saya sedar hal ini dan cuba mencari puncanya. Alhamdulillah, saya sudah dapat 2-3 jawapannya.

Mungkin juga saya mengalami krisis perubahan umur, sudah hampir ke fasa 30an. Dulu ketika saya masuk umur 20 tahun pun sama juga rasanya seperti saya rasa hari ini. Apapun, terima kasih kerana masih sudi berkunjung.

Saya perlu 'fine tuning' pemikiran saya buat seketika. Saya akan kembali semula menemui anda. Tidak lama, dua tiga hari sahaja lagi.

Maaf dan terima kasih sekali lagi.


2 comments:

chekgu Bani Hassim Tuesday, November 18, 2008 8:49:00 PM  

age wasnt an obstacle kut, abah!
kakjie, mamaranggie, maklang, abahnajwa etc bloggers yg lain pun dah mencecah umur yg larut gak...

yg penting, sharing spirit tu...
the simplest thing yg nk share pun xpe...
as long as ade yg bace...
kalau xdepun, kite just nk meluahkan sesuatu...
if u have the reader, its like a bonus...! :D

Anonymous Wednesday, November 19, 2008 9:53:00 AM  

chekgu banihassim - umur bukan faktornya, perenggan umur itu sekadar andaian yang lemah.

ada faktor lain.

Jumlah Pelawat

About This Blog

  © Blogger template 'Blue Greens' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP