Monday, August 18, 2008

Dodol, Dodol! Manisan Hari Raya

Berminat dengan dodol? Ingin makan dodol? Tapi tidak tahu bagaimana memasaknya? Klik di sini untuk maklumat selanjutnya....

Atau baca iklan di bawah sebelum anda klik di sini....



7 comments:

nadia Tuesday, August 19, 2008 3:33:00 PM  

wah...
jual dodol ek raya nieh..
utk kroni2 xderk spesel discount ke..?
haha~

abahfateh Tuesday, August 19, 2008 4:03:00 PM  

nadia - ehem.... sila buat panggilan ye. :>

manje Tuesday, August 19, 2008 4:39:00 PM  

salam

emm kite suke mkn dodol nih... ape beza dua jenis dodol upih ngan segitiga tu?

rohaizad Tuesday, August 19, 2008 9:15:00 PM  

abah fateh ni memang buatkan air liur aku kecur laaa...

aku memang suka dodol, tapi yang tak terlampau manis. tapi nampak dodol ni macam sedap giler babas jer... :)

abahfateh Wednesday, August 20, 2008 8:44:00 AM  

manje - tak ada beza daripada segi rasa, cara pembungkusan sahaja berbeza. Bagi saya kalau malas nak potong2 dodol, iyelah leceh sikit dengan melekatnya lagi. Lagipun sesuai untuk kanak2.. macam candy..

boleh call saya..

rohaizad - saya dulu pun tak suka dodol, tapi dodol nie membuatkan saya makan dodol macam hilang akal sekejap...

manis dia lain sikitlah.. camne nak describe?

abahfateh

arsaili Friday, August 22, 2008 4:12:00 PM  

salam..wahh sedihnya ..kat sini mana ada dodol..sob sob sob..abahfateh kirim la skit..ahaks

abahfateh Sunday, August 24, 2008 7:10:00 AM  

arsaili - special delivery boleh di atur... harga tidak termasuk kos penghantara. :)

Jumlah Pelawat

About This Blog

  © Blogger template 'Blue Greens' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP