Sunday, March 30, 2008

Saya Lebih Senior Dari YB Dr. Khir Toyo!

Pagi ini, ketika saya sedang asyik membaca Unika PTS, saya terpaut dengan laman blog kakitangan PTS, Mat Jan. Mata saya terus tertarik dengan catatan pelawatnya yang mengumumkan salah seorang ahli pembangkang Selangor, YB Dr. Mohamad Khir Toyo sudah mempunyai blog! Sila lawat di http://drkhir.blogspot.com/.

Pertembungan YAB Tan Sri Khalid Ibrahim, MB Selangor yang baru dengan
YB Dr Mohamad Khir Toyo, Ketua Pembangkang(?) yang baru
di DUN Selangorpasti dinanti-nantikan.

Tarikh 'entry' pertamanya adalah 28 Mac 2008. Wah! Bangga saya, rupanya-rupanya saya senior YB Dr. Mohamad Khir Toyo dalam dunia blog ini. Sebagai anak Selangor jati, hanya satu pesanan saya "Jangan kasi malu anak jawa dalam dewan DUN Selangor nanti" dan "Jangan memandai-mandai hendak baling penyapu ke barisan kerajaan rakyat kalau kalah perbahasan".

Nota : YB Ketua Pembangkang Selangor (?) anggaplah ini iklan percuma. FOC. (selama YB memerintah, tiada benda yang percuma kan??

1 comments:

syamsul Monday, March 31, 2008 5:17:00 PM  

abahfateh, ini yg dinamakan gelombang media alternatif (under current) dan tidak boleh dikesampingkan.

Jumlah Pelawat

About This Blog

  © Blogger template 'Blue Greens' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP