Wednesday, September 9, 2009

Ikhlas Itu Dari Hati


Saya baru belajar, belajar mengambil foto dengan cara yang betul. Saya ingin hasilkan gambar-gambar yang memberi impak baik dalam kehidupan peribadi saya mahupun kepada masyarakat.

Foto di atas adalah gambar anak-anak saya dengan pakcik kecil mereka ketika pulang ke kampung tempoh hari. Saya gemarkan foto anak-anak kecil kerana wajah dan cahaya mata mereka ikhlas, tidak ada kepura-puraan.


Alangkah indahnya sekiranya kita meningkat dewasa namun hati kita suci dan ikhlas seperti anak-anak kecil ini.

8 comments:

Layla Haq Wednesday, September 09, 2009 6:38:00 PM  

Yang penting ambil gambar dari hati encik.

Ada banyak tip boleh digunakan untuk ambil gambar kanak-kanak. Google sahaja.

Salah satu tip yang paling baik ialah fokus kepada mata kanak-kanak jika mahu mengambil gambar potret.

abahfateh Wednesday, September 09, 2009 6:45:00 PM  

en. bayan - terima kasih atas tips yg diberikan.

cuma cukup sukar selalunya fokus ke arah mata mereka. :)

husain Thursday, September 10, 2009 6:53:00 AM  

sama la kita ... aku pun budak baru belajar

Anonymous Thursday, September 10, 2009 8:29:00 AM  

fateh n faiq sgtla look-a-like... cute~~

Unknown Thursday, September 10, 2009 11:27:00 AM  

IKHLAS daripada takaful IKHLAS :)

abahfateh Thursday, September 10, 2009 5:20:00 PM  

hussain - nanti kita outing sesama.. okay?

che'ah - thanks... tak nampak adik mereka lagikan?

afyan - hahaha... nanti kita jumpa lepas raya...

chekgu Bani Hassim Friday, September 11, 2009 2:26:00 AM  

jom kite bergambar dgn semnagt peace2 tu..
peace!

abahfateh Friday, September 11, 2009 5:59:00 PM  

benar.... kita ikhlas untuk keamanan

Jumlah Pelawat

About This Blog

  © Blogger template 'Blue Greens' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP