Friday, February 29, 2008

Selamat Datang ke Blog Abahfateh : Kisahnya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Setelah sekian lamanya saya memendam hajat di hati untuk mempunyai blog sendiri (maksud saya blog yang benar-benar aktif dan bukannya dikemaskini setahun sekali) Pernah ada 2 blog sebelum ini dan hasilnya tak berapa jalan. Akhirnya saya padam dan peram selama-lamanya.

Insya-Allah, saya akan berkongsi apa-apa yang berfaedah untuk anda semua dengan mengkhusus kepada beberapa perkara yang menjadi minat saya.

Cukuplah itu, banyak sangat nanti tak terbuat. Saya cuba untuk update blog saya sekurang-kurangnya 2 minggu sekali. Bebanan tugas harian selalunya menyebabkan saya kurang bermaya untuk buat perkara lain di rumah. Apatah lagi ada orang lain yang lebih memerlukan perhatian saya di rumah.

Selamat Datang, Insya-Allah… Blog Abahfateh akan menyambut hari ulangtahun yang pertama pada 29 Februari 2012.

Eh… jangan lupa jengah blog saya ini semula nanti.

3 comments:

Anonymous Friday, February 29, 2008 9:40:00 AM  

hai...

berapa byk blog daaa... hehe

Anonymous Friday, February 29, 2008 10:56:00 AM  

selamat berblog kembali.. :)

Anonymous Friday, February 29, 2008 8:18:00 PM  

kumb@ng,
terima kasih...

pakdi,
orang berniaga pun ada turun jatuhnya, inikan pula bukak blog

Jumlah Pelawat

About This Blog

  © Blogger template 'Blue Greens' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP